Wednesday, April 17, 2013

Hello lovely people, FIRST blog post :)

Hello everyone,
How are you guys?
I'm Simona, 19 years old girl, living in Skopje - Macedonia... So I guess you're wondering how did I came up with the idea of opening a fashion blog? Well first of all, I wanted to do this long time ago but didn't have the time to make it like I wanted to, and now finally (over the past year)  managed to do so.

I guess you've already checked out my site - http://lipsofurbancashmere.tk/ where all of my blog posts will go ( If you haven't seen it please do it now! hahah:) ) hope you'll enjoy my posts, it will be all about fashion ( me + editorials and also some other stuff, of which I'll tell you as the time goes)

SO, please enjoy youselves on my blog...:)

AND NOW...
The first blog post is going to be about the beautiful Kenza Zouiten - a swedish/morrocan model, designer and of course fashion blogger, only 21 years old, and has her own show and blog (http://kenzas.se/which brought her 2.5 million only in 2011. I see her as an inspiration, so I wanted to share with you some of her "spring-ish" looks, hoping you'll find it adorable and wanting to try some of the looks yourself.


Thank you beauties :)

Byez, till the next post!
LipsOfUrbanCashmere, x









 






































4 comments:

  1. Добредојде.
    За почеток е одлично - многу си личите со блогерката за која си пишувала.

    Ми се допаѓа веселоста на блогов, одлична позадина си избрала, а header-от е повеќе од совршен.

    Очекувам аутфит пост.

    Голем поздрав,
    Илина

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ти благодарам Илина за пофалните зборови, и за тоа дека личиме, а header-от е лична изработка, баш ми е драго штом ти се свиѓа :))))

      Инаку, секако дека ќе има и мои постови, блогот е склопка од сѐ - вакви едиторијали, мои постови па и интервјуа (за кои ќе ве обавестам набрзо)...

      Се надевам дека нема да ве разочарам, набрзо ќе следи и и аутфит пост... :)))

      Поздрав и до тебе,
      Симона

      Delete
  2. Илина уште од старт се излажа дека си Кенза и ми вика леле ама јака фотографија има девојчево. :D :)

    Симона и од мене добредојде, посебно комшивско. :)

    Кенза - симбол ми е за убавина, и а ја видам, вилицата до доле. Совршена дефинитивно. Успешна, прекрасна, одлично облечена, плус ми се допаѓа што е долгогодишен блогер, а ги нема бришено старите постови. Сакам кога гледам како некој созрева и расте.

    Не ја следам, немам навика.
    Има неверојатно добри комбинации и јас до сега барем не сум наишла на утки, но едноставно не можам никако да пратам некој блог ако не сум го разлистала цел, а за нејзиниот немам шанса и да сакам. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Како и да е кажано е голема чест е да ти рече некој личиш на Кенза... готово онесвестување даваш едно и паѓаш хахаха, типката е совршена и би била повеќе од среќна да ја стигнам некогаш :)

      Фала ти инаку за welcome-oт, се надевам ќе го оправдам, еве веќе во прогрес се сите работи, па и првиот аутфит пост е поставен, се надевам ќе ви се свиѓа ;)

      A што се однесува до Кенза, како што кажав и погоре, НЕВЕРОЈАТНА Е, ја обожавам и онака баш ми е инспирација... :)

      Delete