Sunday, April 21, 2013

First OUTFIT post, enjoy ;)

Hi, beauties!

How you've been? :)

It's time for my second blog post today, on this beautiful sunny day :)... And it's been 4 days since my last one -  (http://lipsofurbancashmere.blogspot.com/2013/04/hello-lovely-people-first-blog-post.html), which I hope you enjoyed :)

And now it's time for my first OUTIFIT post and it's from this friday night. I hope you'll like it.

I was out with my boyfriend in the rock cafe-bar "Krug", and although I wasn't that much into a rock classic look, I managed to put some rock-ish details to my look, and spice it up :)

THE LOOK:

Casual bordeaux top;
black fancy blazer;
necklace;
smart bun;
a bit of make up (not too much);

and - Voilà!

That's me getting ready to go out into the night looking all classy.


So as I said guys, I hope you'll enjoy this short first outfit post, a lot more coming on your way hoping you'll find it inspiring and like it ;)

Lots of LOVE,

LipsOfUrbanCashmere, x













Bordeaux top - Bershka
  Black blazer - Juice d'orange
 Necklace - Oxette
  Jeans - /



4 comments:

  1. Ми се допаѓа. ^_^
    Па и уште се двоумеше дали со телефон ќе се вадат добри фотки. Јас имам пост сликан со ајфонот, фотографиите се подобри него оние со апарат што се сликани. :D

    Црно сако, фармерки и топ ми е go to комбинација за шик изглед.
    Имаш одбрано неколку класични парчиња, проверено добри и имаш вметнато бордо која ми е омилена боја.
    Во целост изгледа прекрасно, со тоа што ме интересира какви чевли имаш искомбинирано. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти многу Мери, а јас како каснам со коментариве баш сум срцка, не се снаоѓам уште многу со блогеров ама ќе биде :)))
      Инаку од брзање е тоа, и ради дечко ми зашто ме чекаше некој добар пола саат док ја се штракав... ама ајде еден краток опис :) - црни платформи на врвки, ќе ги сликам во наредна прилика за некоја следна комбинација, ќе ти се свиѓаат верувам :)

      Фала за пофалбите/критиките и се надевам дека ќе продолжиш да ме следиш со постовиве :)

      Поздравче :)

      Delete